Thursday, January 23, 2014

Bila anak ngikut Perarakkan

salam rakan blog ..
lambat aby buat entri ni ..

hantar hero aby utk menyertai perarakan Maulud Nabi ,
sekolah dia terlibat dalam perarakan tersebut ..






bapak tk ikut perarakan, jadila hero sebagai wakil ..
semoga semangat cintakan rasulullah akan tersemat dihati adik2 ni ... 

26 comments:

  1. hensem2 semuanya bila berbaju melayu mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kamsiah ..
      yup .. memang hensem2 adik2 ni ..
      wajah2 insan yg masih bersih dari dosa ..
      tu yg sejuk bila tengok wajah2 depa tu ..

      Delete
  2. Kakak suka bila anak-anak berpakaian macam ini. Segak dan nampak sopan sangat. Pendekatan mencintai baginda rasulullah saw memang kena terap dari usia begini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kz ..
      memang bagus pendedahan awal utk mencintai rasullah disemai sejak adik2 ni kecil lg .. semoga ianya kekal dihati mereka tu ..

      Delete
  3. hensem2 hero tu... bila ayahnya tak dapt ikut, bior lah anaknya sbgi wakil...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam atie ..
      anak join perarakan gini,
      ayahnya pun tumpang seronok ..

      Delete
    2. tq atie kerana singgah ..
      mcm biasa atie ..
      diluar kawasan, agak terbatas nak berbloging

      Delete
    3. Salam bang... singgah Isnin... dah keje ker?? kot2 lah msh cuti sempena CNY...hehe

      Delete
    4. salam atie ...
      Tq ziarah aby wlupun belum ada N3 baru ..keje dah ..
      tk berjalan jauh CNY ni ..
      takat kawasan lembah Kelang jer

      Delete
    5. kami pun sama ..Isnin tu dah keje.. hehe..

      Delete
    6. kli tk ada apa program ..
      kerja la yg baik kan

      Delete
  4. segak2 belaka...agak2nya ada segak macam ayahnya ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam noe ..
      yup .. segak sume,
      klu farish tu anak sulung, ayahnya masih segak ..
      tp farish tu bungsu .. so ayahnya pun dah kembang sana sini ..
      he..he..

      Delete
  5. Hensem n bergaya gitu semuanya.alhamdulillah..bagus xtvt tu

    ReplyDelete
  6. salam TJ ..
    budak2 bergaya, pasti hensem2 gitu kan ..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah. kakpun suka melihat anak-anak berpakaian melayu bersamping. Salam Maulidur rasul ya aby

    ReplyDelete
  8. salam k werdah ..
    samala kita kak, aby pun suka tengok budak2 pakai baju kebanggaan bangsa kita.., nampak segak depa tu

    ReplyDelete
  9. Anak ei riko seng nganggo baju pinkkan.... hensem koyo mak ei hehe....
    Aby ayat bawah tu mcm janggal pulak, adik adik ke anak anak? Hehe.....

    ReplyDelete
  10. Salam hainom,
    Koyo bapaea orak enek sitik2 ke. Hehe
    Orak bener yor ayat seng last.
    Pilih guna adik2 sbb mereka sume kecik lg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak eay....enek jugaklah.... hehe
      Wes suwei dak enek entri

      Delete
    2. sibok sitik hainom ..
      kuwi seng suwi orak ngaway entri

      Delete
  11. Semangat untuk perarakan ini...sekurang2nya menjadi bekalan kepada adik2 ni semua. Banyak pengisiannya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aziela,
      perarakan yg boleh menjadi bekalan utk adik2 dan abang2 ..
      anak2 ziela ada yg ikut berarak?

      Delete
  12. waa.. meriahnya... aby.. nak mintak maaf sebab lambat sangat kunjungbalas ke blog aby ni.. masa terhad.. ni baru ada sikit masa, so.. teman komen lea entri2 aby byk sikit.. jgn marah yea..

    ReplyDelete
  13. salam TB ..
    tk marah apa2 ..
    sebalik nya aby ucapkan TQ kerana sudi singgah diblog aby ni ,,
    faham bila keadaan sibuk sangat..

    ReplyDelete