Friday, March 27, 2015

Bila tiket dh di Tangan

Salam rakan2 blog ..
Moga semuanya sihat dan dalam kerahmatan Allah swt ..

Mcm tahun2 seblmnya .
Tiket F1 Sepang 2015 dah dalam tangan ..
Tinggal tunggu hari Ahad ni
utk menyaksikan perlumbaan secara live 
di Litar Sepang ..



Siapa agaknya juara perlumbaan tahun ini .

Apapun moga perlumbaan tahun ni bertambah bilangan kehadiran penontonnya bg menyerikan suasana F1 litar Sepang ni ..
Mula dr 2013 dh nampak kemerosotan penonton. Tahun 2014 apatah lg la sbb ketika tu baru sahaja lps tragidi MH 370.

Jom !!!!
Sama2 kita kesana ..
Mcm biasa akan ditemani Nad ..




14 comments:

  1. Replies
    1. salam kamsiah ..
      memang betul gembira disana tu

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Kang, nyong.ke Stadium Hang Jebat minggu ni. Nak memburu.novel...hehehe. Anyway, enjoy your weekend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ziela ..
      banyak ke rembat novel di stadium HJ tu

      Delete
  3. Salam Aby...

    happy enjoy...selamat berhujung minggu..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. salam bunda ..
      hepi weekend utk bunda juga

      Delete
  5. Salam bang... pekabar?? hehe..lama tak kesini.. harap sihat semuanya..
    seronok nya dpt tgk perlumbaan secara live tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam atie ..
      alhamdulillah sihat sentiasa ..
      memang seronok atie bila tengok secra live tu

      Delete
  6. Tak pernah pergi pun ......
    Jumpa CT Nurhaliza tak? Dia selalu gak pergi ek....

    Kok wes suwi dak kerungu kabar rey?.... bizi yor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam hainom ..
      tk jumpa CT la .. sbb klu dia beli tuket mesti yg ribu RM
      kita ratus jer ..
      tu yg tk jumpa ..
      aku waras waeh ..

      Delete
  7. Salam aby...mcm mana sambutan tahun ni aby?? noe x berkesempatan nk pegi tahun ni... banyak program lain plak....

    ReplyDelete
  8. salam noe ..
    insyallah nanti aby buat entri tertunggak psl F1 ni

    ReplyDelete